FAQ

Kiedy zostanie wysłany zamówiony przeze mnie towar?
W ciągu 24 godzin od potwierdzenia przez Ciebie zamówienia mailowo oraz otrzymania przez nas potwierdzenia zapłaty. W przypadku przesyłki za pobraniem w ciągu 24h od potwierdzenia zamówienia dniu wysyłki Twojego zamówienia zostaniesz przez nas o tym poinformowany mailowo.

Jak otrzymam zamówiony przeze mnie towar?
Towar wysyłamy kurierem GLS. Zamówiony towar możesz również odebrać osobiście z naszej siedziby na ulicy Macierzanki 9, w Wołczkowie.

Jak szybko otrzymam zamówiony towar?
Z reguły od 24 do 72 godzin od momentu wysyłki – zależy jak wiele zleceń ma danego dnia kurier GLS.

Czy mogę ustalić w jakich godzinach pojawi się u mnie kurier z towarem?
Niestety nie mamy wpływu na godzinę o której kurier dostarczy towar. Przeważnie jest to do godziny 12-tej w większych miejscowościach i do 17-tej w pozostałych.

Co się stanie jak kurier nie zastanie mnie w domu?    
W takich przypadkach kurier zostawia awizo.

Czy mogę odebrać zamówiony towar osobiście?
Oczywiście, zamówiony towar możesz również odebrać osobiście z naszej siedziby na ulicy Macierzanki 9, w Wołczkowie.

Czy zamówienie mogę złożyć telefonicznie, droga mailowa lub listownie?
Tak,  w takim przypadku nie musisz być nawet  zarejestrowanym Klientem.  Wystarczy skontaktować się z nami pod numerem 78 464 32 32 lub wysłać maila na adres zamowienia@rawfoods.pl z listą zakupów i danymi osobowymi, adresem i preferowaną formą płatności i dostawy.

Czy mogę być pewny, że otrzymam tylko ten towar, który został przeze mnie zamówiony?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas mail podsumowujący – zawierał on będzie specyfikację wybranych przez Ciebie produktów , warunki płatności, oraz adres i sposób dostawy.
Jeżeli masz uwagi do podsumowania zamówienia -  prosimy o pilny kontakt mailowy lub telefoniczny.

Czy mogę otrzymać rachunek?
Oczywiście. Faktura VAT zawsze jest dołączona do przesyłki, chyba że sobie tego nie życzysz (wysyłasz prezent pod inny adres). Wtedy potwierdzenie zakupu zostanie wysłane pod wskazany przez Ciebie adres.

Czy mogę moje zamówienie wysłać pod inny, niż mój własny, adres?
Podczas składania zamówienia kliknij na okienko „inny adres“ i wpisz adres odbiorcy. Zamówienia z innym adresem niż własny adres klienta, nie mogą być opłacane jako przesyłka za pobraniem.

Jakie mam alternatywy zapłaty za zamówienie?
Za zamówienie możesz zapłacić: przelewem pocztowym lub bankowym, kartą przeznaczoną do płatności w Internecie, kartą kredytową Visa lub MasterCard, jak również za pobraniem. Możesz także zapłacić w siedzibie firmy osobiście gotówką.

Co dzieje się z moimi danymi osobistymi?
Dane osobiste naszych  Klientów są zapisane na serwerze Firmy RAWFOODS. Tym samym ułatwiona jest realizacja przyszłych zamówień co daje Ci możliwość skorzystania z promocji i rabatów. Na życzenie Klienta możemy usunąć jego dane osobowe z naszego serwera.